אודותינו

כרמלים עוטפים אתכם באהבה.

משק כרמלים מובילים מיזם חקלאות ישראלית ישירה.

אנו, משק כרמלים, פועלים כ -70 שנים בשדות עמק יזרעאל ויחד עם שותפינו ברחבי הארץ. אנו מאמינים בדרך של חקלאות בת קיימא, המבוססת על תפיסה אקולוגית השואפת לאיזון בין חקלאות, טבע ואדם ושיתופי פעולה בין חקלאים.

המשק נחשב כיום לאחד המשקים המתקדמים בישראל ועושה שימוש נרחב בשיטות גידול ייחודיות של תוצרת חקלאית במצעים מנותקים ובשיטות גידול ללא מצע המבוסס על מים וכן גידול בקרקעות מקומיות בכל רחבי הארץ המתאימות לגידולים ספציפיים בהתאם לעונות השנה המאפשרות לנו לייצר תוצרת חקלאית ברמת איכות גבוהה ורצף אספקה שנתי.

***
אנו מתרגשים לחשוף את – "כרמלים עוטפים"

מותג צרכנות ישירה ללקוחות קצה מבית כרמלים.

***

משק כרמלים שם לו למטרה להנגיש תוצרת ישראלית איכותית עבור קהל הלקוחות שלנו ברחבי הארץ, מצפון ועד דרום ישירות אליכם דרך נקודות ההפצה השונות, מקומות העבודה וחנות המשק שלנו. 

***

אנו מאמינים ש"אנחנו מה שאנחנו אוכלים" ומתוך מוטו זה שמנו לנו למטרה וכחזון להוביל לתרבות צריכה חקלאית כחול לבן, יחד עם היכרות עם המוצרים לעומקם, תוך הבנת ההשפעות הבריאותיות, כחלק מהחוויה והסיפור שעוטף את כלל תוצרת כרמלים, המשלב ידיים עם רשת חקלאים איכותיים הפרוסים בכל חלקי הארץ עמם אנו עובדים, המייצרים יחד איתנו פסיפס אנושי חקלאי ייחודי למדינת ישראל.

על מנת ליצור את החיבור העמוק למהות הבסיסית שלנו ולחזוננו, נשתף אתכם בתכנים שונים מעת לעת אותם ערכנו במיוחד עבורכם.

***

המסע הארוך של משק כרמלים לאורך השנים מאופיין בחדשנות בלתי נגמרת, מחקר, איכות ללא פשרות, עבודה קשה ודיוק, תוך אמונה חזקה בדרך ובאנשים שלנו.

מותג "כרמלים עוטפים" ממשיך את המסע ומעצים אותו בחוויה הישירה מולכם, קהלי הקצה שלנו, ומזמין אתכם לאסוף את התוצרת הטרייה והאיכותית שעטפנו עבורכם באהבה מהחקלאים ברחבי הארץ, השותפים איתנו לאותו חזון.

שותפי הפצה כרמלים עוטפים
החקלאים שלנו
שותפים לדרך
חסות ארד